_

جراحی زیبایی گوش

اتوپلاستی

تاثیر عمل زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش یکی از روش های جراحی زیبایی صورت می باشد.در این مطلب به بررسی جراحی زیبایی گوش و تاثیر آن بر زیباسازی چهره میپردازیم.گوش بیرون زده به عنوان ناهنجاری شناخته شده که ۵٪ از جمعیت جهان این مشکل را دارا هستند که ممکن است مشکلات عاطفی جدی در کودکان و همچنین در بزرگسالان را ایجاد کند. به طور کلی، روشی که برای اصلاح جراحی گوش های بیرون زده استفاده می شود، ترکیبی از تکنیک های برش، رفع مشکل و بخیه است.

 

عمل گوش

مناسب ترین روش عمل زیبایی گوش

انتخاب روش جراحی زیبایی گوش با توجه به شدت ناهنجاری گوش و خصوصیات غضروف گوش انجام می‌شود. در كودكان تا ده سال سن غالباً غضروف نرم یا الاستیک وجود دارد. از آنجا که عوارض بعد از عمل اغلب ممکن است منجر به ناهنجاری های شدید شود، به عنوان یک اصل، هر گوش باید به شکل جداگانه بررسی شده و دکتر درباره نحوه عمل آن تصمیم گیرد و همچنین از روشی استفاده شود که کمترین آسیب به غضروف را درپی داشته باشد.

چرا افراد تمایل به انجام جراحی زیبایی گوش دارند؟

جراحي اتوپلاستي در دوران كودكي شايع تر است. در سال ۲۰۱۲ ، بیش از ۴۱۰۰ عمل اتوپلاستی در ایالات متحده انجام شد. برخی افراد احساس می کنند که گوش‌های آنها خیلی برجسته است و این می تواند باعث خجالت و پریشانی روانی شود. آزار و اذیت به دلیل “گوش‌های چسبیده” می‌تواند بر اعتماد به نفس کودک لطمه وارد کند و در رفتار کودک نیز تأثیر گذار باشد. حتی بزرگسالان مبتلا به گوش‌های بیرون زده نیز ممکن است دچار آسیب روحی شده تا حدی که این امر بر زندگی روزمره آنها تأثیر منفی بگذارد و احساس خجالت کنند.

چه عواملی باعث برجستگی گوش ها می شوند

اگر گوش فرد با زاویه ای بیش از ۲۰ تا ۳۰ درجه بیرون زدگی داشته باشد فرد دچار بیرون زدگی گوش است. گوش های بیرون زده ممکن است ارثی باشد، اما اغلب به طور تصادفی اتفاق می‌افتند و معمولا بر روی شنوایی فرد تاثیر منفی ندارد.برای انجام جراحی زیبایی گوش ،ما به شما دکتر وقردوست را پیشنهاد می کنیم.

امکان ارسال نظر وجود ندارد